Wednesday 11 July 2012

Teknik KV33T --- Aksessori tools (bhg 1)

Assalamualaikum... bermula bermain pair eu tf h1 contohnya guna kaedah kv33t.. ..Ini adalah teknik yg paling berjaya pernah aku guna... aku puas sebab trading ikut cara tersendiri tanpa copy mat salleh pun teknik..

ok utk mencantikan lagi sistem kita.. dgn kata lain bila kamu masuk post kamu tak menyesal dan dgn pasti hati kamu berkata inilah trend yg sebenar yg harga ingin tuju utk satu2 hari itu... tanpa menggangu emosi dgn tipu helah market yg mana banyak org kena tipu2......korang selalu kena tipu.. padan muka... tengok candle turun aje pakat semua sell.. tiba harga naik pulop... semua mepess... yg cutter awal pun ada... masuk pulak buy double.. pas tu tak sampai 5 minit turun balik... kih33...  kena tipu dah...  kena tipu ya jah.... adik cun.. abg tak tipu ya.. abg nok nikah ngan adik bulih dop..

satu lagi pesan saya klu tak pasti jgn masuk post.. masuk bila benar yakin.. guna teknik kv33t pasti berjaya..

ok utk memberi kamu sikit keyakinan bila masuk post kamu boleh letak tools tambahan sikit antaranya trend line..


Contoh chart diatas.. kamu letak trend line.. sistem kv33t kata sell waktu euro .. bila harga dah break kat a kamu bertambah yakin dan senang hati add sell lagi...


ok chart yg sama .. sistem kv33t kata sell.. kompom kan .....haaa...harga tak break kat b.. . kompom.. kita selll... yihaa.. sellll...

ok cara nok tarik trend line...


chart yg sama juga aku guna.. mula2 tengok candle sblm slop ... cth diatas adalah candle c...
ok tarik dari puncak c ke x.. kenapa x ? kenapa tidak z?   kerana x lbh rendah dari c... ok itu jawapannya.. maka tarik trend line dari x ke c... .

Itu saja yg nok aku share utk post ini... semoga bermanfaat hendaknya....aku dok ejas mak we ujung tuh ye buat tak tahu aje.. aku tanya ye diam.. diam tanda setuju tuh... tap apo.. aku akan berusaha..sapa nok belanja aku makan nasi nih... lapar wehhh..... ohhh.. ok...  silakan iklan... lupa plak...



2 comments:

  1. masih xfaham nk letak trend line tu

    ReplyDelete
  2. minta halalkan ilmu yer.... kv33t mantap... tq...
    dari budok kelate...

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.