Tuesday 24 July 2012

Study EU 25 july 2012

Bismillah... market eu 25 july 2012.. maka tercatat lagi satu sejarah berulang kembali.. dimana pattern adalah sama seperti market yg lepas.. hadoi.. kenapa mc lagi.. kan saya sudah berulang kali kata.. jgn degil.. market asian kata sell.. yg kamu buy buat hapa.. nampaknya kamu masih tidak yakin dgn sistem saya.. lantak kamu lah.. org lain buat profit kamu sentiasa buat alasan..

market seperti ini setiap minggu ada.. kadang2 sampai 2 hari dlm seminggu.. 3 hari pun ada.. ingat pattern ini..bukan susah sangat..


lihat asian beri signal sell.. maka kamu sell lah jam 2 ptg.. set stop loss kat level 100 tuh.. kenapa ???
kerana itu adalah snr terdekat.. ada kemungkinan harga akan test sana..
TP kamu jam 11 pm.. lihat kamu senang2 beroleh profit mudah.. kenapa kamu degil .. buy..??? tak faham aku..


 utk confirmation lihat weekly masih dlm range sell.. ini menambahkan lagi keyakinan kamu utk sell..

itu saja setup yg diperlukan utk teknik kv33t.. sungguh mudah..klu aku boleh gandakan acc aku kenapa tidak kamu.. hampir 2 tahun aku bangunkan sistem ini.. buat kajian demi kajian maka terciptalah sistem ini..
tanpa ada rasa jemu aku belajar.. kerana aku ingin berjaya dlm bidang ini.. maka terhasillah satu sistem yg paling mudah.. aku share khas utk kamu yg ingin belajar.. klu tak mahu terpulanglah..

oklah itu saja ulasan utk market hari ini..
jumpa lagi bye..

1 comment:

  1. salam
    say ni masih baru dalam forex ni. Kalau newbie macam saya, memang tak faham tengok carta. Jam 2pm tu, waktu malaysia ke?

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.