Thursday 25 April 2013

eu hari ini 250413 by myfx313

Bismillah... sungguh aku kesali ada juga yg mc tu.. aku dah bagi tip dah dgn jelas ... lihat post "EU Forecast by myfx313" dibawah... kamu tak percaya iya bhai.. so apa pengajaran yg kamu dapat bhai? sengih....  pimpinan emosi itu penting.. di bawah sana semalam ada psikologi test.. betul tak? market seolah2 mahu turun lagi.. mencabar emosi sehari suntuk... klu kamu tiada pegangan / panduan tentunya kamu ikut saja.. buy dia.. turun sell dia naik.. kamu cut lost.. cut lost.. hit sl.. hit sl.. akhirnya margin kecil.. lebih teruk lagi mc..

ingat aku kata..
[1] panduan kena ada
[2] emosi dipimpin
[3] laksanakan MM
[4] harap hanya kpd Allah

dlm tak sedar rupanya sudah banyak post aku masuk.. cukuplah tu.. profit sudah aku lock.. harap tp mengena.. klu tak kena .. mungkin salah aku silap analisis.. maaf kan aku..// sengih..




1 comment:

  1. berdasarkan analisis tuan tentang EU dalam posting yang lepas hari ni close 70pip alhamdulillah... mmg semalam sangat mencabar emosi... tapi tawakal ajer lah dan hari ini..... menjadi...

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.