Monday 19 November 2012

Tricky market by myfx313

Tricky market.. haha nama pun macam menipu.. tapi memang tipu2 pun..
ko org mesti akan terkena dgn market jenis ni.. tak caya tengok la.. habis perah otak.. guna segala kepakaran.. dan senjata.. segala teknikal keluar.. semua fail.. kenapa?
disini konflik antara up terus atau down terus.. fighting zone... zone tak selamat ... zon perang buyer/seller..
 buyer keluarkan keta kebal.. seller pun gitu juga.. masing2 perang habis2an..
habis kita trader kecil2an ni jadi mangsa... kita umpama kanak2 kecil mangsa perang 2 bersaudara..

aku akan ingat market ini.. lain kali lebih baik aku keluar makan angin cari mak we lagi baik.. biarkan mereka berperang dulu..

buang masa.. huh..cilakak.. hampeh... itulah yg dapat aku katakan jika market gini..
 so ikat tangan dulu.. klu dah terkena sl.. jgn entry lagi... lari duduk tepi... jadi pemerhati.. tak rugi duduk diam2.. dari masuk gelanggang kena pancung.. mapus kering.. mati katak.... hahaha..

ko orang enjoy la tengok pic aku ni dulu...

kemudian nanti aku detailkan market jenis ini.. bab lain la..

ok :)




No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.