Monday 19 November 2012

Asas melukis trendline sebenar by myfx313

ok.. sungguh tak ku sangka trafik blog aku ni ok gak walau pun aku tak update.. hari2 ada saja pelawat .. mungkin buat rujukan ilmu.. ya.. ilmu itu penting.. duit dah jadi no 2.. ada duit tak de ilmu.. duit akan habis.. tapi ada ilmu tak ada duit tak apa.. sebab dgn ilmu itu boleh buat duit..

dlm forex kamu ada duit juta2.. main forex tanpa ilmu yg kukuh.. akhirnya kamu sengkek.. hahaha..
tapi jika ilmu penuh didada.. dgn modal usd10 je.. kamu bolih servive <--- betul ke spelling ni.. hadoii..
ok usd10 ----> 1juta usd.. kamu dancing with the market.. kamu buy sell buy sell.. semua post kamu ikut arah yg betul.. akhirnya kamu berjaya jadi master of the forex.. acc kamu terus membesar setiap hari.. kamu bolih beli apa saja.. kamu tidak ada masalah duit lagi.... yg mulanya modal hanya usd10...

maka disitulah kebesaran ilmu.. tak mengapa belajar , mengkaji forex bertahun2 .. percaya bila sudah master utk buat duit tak perlu masa lama ... penat lelah bertahun belajar akhirnya membuahkan hasil lumayan.. kamu akan puas.. alang2 menyeluk pekasam biar sampai ke pangkal lengan.. masak santan biar sampai jadi minyak... sekali masuk gelanggang pantang berundur.. nasi dah jadi bubur, masak je nasi lain..

oklah malas aku celoteh panjang.. kali ini aku nak tunjukkan cara buat trenline yg betul..

aku malas nak tulis.. biar gambar berbicara... aku upload saiz besar.. klu tak nampak juga tukar cermin mata..

ok lihat gambar dan enjoy... :)







No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.