Monday 19 November 2012

Konflik 2 trendline & continental tendline by myfx313

Bismillah.. teori nampak mudah.. tapi sebenarnya rumit.. maka ia memerlukan kekuatan akal dan mental.
pesan guru ku sewaktu aku mula2 nak menceburi forex ... "jangan makan kepala ikan" ..itu saja.. aku pun tak tahu apa rasionalnya..sewaktu aku zero ttg forex..

Guru ku seorg yg hebat.. walau tak ada forex di zaman nya.. namun di tahu akan masa depan.. kini dia telah tiada di alam fana ini.. namun semangat perjuangannya akan ku teruskan.. kini ku anggap di sebagai guru yg ghaib pula disamping guru yg nyata yg sedia ada..

berhenti taip kejap.. aku sedekahkan fatihah utk tuan guruku.. al fatihah..


sebanarnya ilmu forex yg ku dapat ini adalah berkat guru ku.. dia tahu niat ku dan banyak membantu ku..
banyak penemuan2 baru yg kutemui.. yg tak mungkin didedahkan oleh org lain.. tapi aku ikhlas beri apa yg aku tahu semoga tuhan ajar aku ilmu yg tidak aku tahu pula..

aku perlu masa utk menghasilkan blog yg lengkap kerana aku juga ada komitment lain..

segala ilmu yg kalian dapat disini.. sebarkan lah utk org lain yg dahagakan ilmu.. dgn syarat tak boleh JUAL atau kasi pada org yahudi... aku anti yahudi..





No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.