Tuesday 27 November 2012

E-book boleh bla

ok.. klu kamu search kat google.. banyak e-book forex di jual..
mereka kata teknik/sistem mereka 100% profit..
piraahh... boleh bla.. menipu tak agak2..

klu kamu kata sistem dah sempurna 100% profit.. kenapa perlu jual..
kamu guna saja sistem kamu.. dah tentu profit.. juta2 pun bolih..

sebenarnya org yg jual tu selalu lost dan sengkek.. cayolah cakap aku.. weii.. aku bukan sehari dua dlm forex nim kawan.. hahaha..

klu jual2 nim tanda anda masih miskin kerana masih mengharap hasil jualan e book tu.. sebab main forex selalu lost.. jangan mohong la.. tak berkat menipu kawan..

org klu main forex.. dah bolih cari makan.. tak perlu jual2 barang..
ada teknik / sistem kasi  free aje kat org.. malah suka tulis2 blog ke.. tujuan utk sebarkan ilmu.. bukan mencari wang.. tapi mencari kepuasan..

aku klu dapat tahu.. org copy blog aku ni lepas tu jual.. siap la dio.. tapi klu copy utk tujuan sebar ilmu .. percuma kpd newbie.. silakan.. sebab tak habis ahh.. klu ko copy.. kamu bolih copy apa yg aku tulis.. tapi kamu tak bolih copy apa yg aku belum tulis..

oklah.. aku tulis ni  sebab meluat tengok org jual sistem/teknik/indi/e-book.. forex..<-- dah terdesak sgt ke wehh.. sian ko..

3 comments:

  1. apa pendapat ko dgn pending order... dah setup cantik... nak tunggu.. berjanggut la.. jenuh nak tunggu ayam masuk perangkap baru nak tutup sangkar..

    ReplyDelete
  2. suka hati kamu .. tak sabar tunggu.. belilah tiket bas tengah jalan..haha.. apa la ko... ikut timeframe berapa.. klu ikut monthly mmg berjanggut.. ikut la tf kecik .. strategy kena ada.. klu ayam tak mo masuk perangkap.. tembak aje..

    ReplyDelete
  3. kui kui... tembak takut terkena kepala terus KO.. terlepas nak sembelih.. dah kena sedekah kat mat kapir

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.