Sunday 18 November 2012

Elliot wave by myfx313 <---- ini aku la.. hehe

Bismillah.. huh.. lama aku tak update blog ini .. busy la geng..
ok terima kasih kpd audient dari malaysia , indonesia , brunei , finland , russia , usa  singapore , south korea , germany... ko org mmg best.. walau aku tak lama bukak ini blog tapi setiap hari ada saja pelawat.. maafkan daku.. hehe..

Aku semak perut klu chat2 kat mv sebab diorag bersorak bila market up/down tanpa tahu dgn jelas kemana market sebenar.. main agak2... aku rasa diorg guna indicator..

aku tak percaya sangat indi ni.. bagi aku tf 15 je bolih pakai ..itu pun utk scalping  klu guna indi ni..

yihaa.. kemonggg... tokan.. lepas tu mepess.. itulah suasana di mv.. semak kepala wehh..
ok.. aku sertakan gambar chat saiz besar lagi.. korang.. tengoklah ya..
saja aku guna tf monthly.. supaya kita tahu arah market sebenar...
namun itu sbg panduan.. dlm market life.. kita polo je.. up/down.. buy/sell.. ikut je rentak market.. dancing with the market.. hahaha..

biar gambar berbicara.... ok enjoy.. :)











No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.