Tuesday 8 January 2013

Gandingan by myfx313

Bismillah.. eu 8 jan 13 .. selain aku guna indi yg di reka khas sendiri aku juga guna teknik gandingan..
tujuan utk lebih yakin bila entry post..

teknik gandingan ini sesuai utk apa2 pair.. kamu bolih juga gandingankan eu dgn gu  / eu dgn usdchf
atau au dgn nu
malah 3 pair sekali gus pun bolih..
tapi aku mls nak buat semak kat skrin aku guna 2 aje..

bila trendline , zon volume , masa , gandingan memberi signal yg sama.. maka apa lagi hantam aje la..
selagi MM dijaga.. insyaAllah profit hijau..
key dia jangan tamak.. sabar dan bersyukur..

andai kamu sudah terlepas bas.. kamu bolih juga follow.. tapi MM kena ketat la.. sebab market ni suka berjoget.. pastikan cukup margin  agar kamu bolih ikut rentak joget dia..


ok enjoy the pic..




1 comment:

  1. assalam en. azmi bole saya tau name indi yg bulat merah and bulat biru tu..klau x keberatan bole hantar kt email saya rogfx85@gmail.com

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.