Friday 17 January 2014

Nak follow?... risiko sendiri @ close dulu by myfx313

Bismillah... Dlm posting yg lepas ada aku predict kan pergerakan market EU seterusnya.. siapa yg ikut diharap close dulu sebab ada snr situ dan lagi ....esok market tutup.. bimbang ada spike waktu cuti.. so close saja dulu.. minggu depan cerita baru..

ok percubaan pertama aku sell awal minggu kena sl +1...dia ada spike keatas.. klu lihat di H4 dan H1 kita akan dapat faham kenapa dia naik atas dulu.. kemudian baru turun..kerana disitu adalah level kritikal.. andai market terus naik keatas .. mmg kebulan lah.. so percubaan kali kedua aku sell lagi dan lagi.. akhirnya berjaya juga beroleh profit.. post aku hold 1 minggu..lumayan juga hasilnya.. saat ini semua entry sudah di close all...

klu diikutkan analisis market ada ruang lagi utk lebih kebawah..andai esok tidak cuti.. pastinya aku akan hold lagi.. so aku close dulu dan duduk tepi .. kita tengok daily close lagu mana..maka bolihlah nanti aku predict utk minggu depan pula..




No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.