Sunday 26 January 2014

Nak Follow.. Risiko sendiri (2) by myfx313

Bismillah... Matlamat kita adalah mencari market yg berkualiti..kita sebagai manusia tidak tahu apa akan terjadi hari esok dgn pasti.. namun kita boleh meramal atau mengagak2 peristiwa hari esok..semuanya kerana izin Allah jua..andai kita dgn bangganya bolih mengatakan dgn pasti perkara yg bakal berlaku.. sebenarnya kita sudah masuk campur urusan Tuhan..katakanlah Allahlah yg memberi izin..mohonlah pada Allah.. Allah menjadi tumpuan sekalian makhluk utk sebarang hajat..

Ada sesuatu yg menarik perhatian aku di market GU..biasanya aku hanya menggunakan screen komputer 14 inchi.. kadang2 terlepas pandang... hari ini aku guna screen 42 inchi.. ada sesuatu yg macam best aje kat GU nim..

ok aku kasi setup utk monthly dulu.. kamu tengok ini.. perlu diingat ini setup monthly.. klu margin ciput hati2 la ya.. sekali retrace bolih tercirit kamu.. aku nak fokus dulu.. nanti aku publish satu lagi  kisah menarik ttg market nim.. EU dan GU..


3 comments:

  1. adeh.. ade smbungan ke.. apopun TQ :)

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Salam Tuan, pertamanya saya ingin ucapkan terima kasih diatas adanya website/blog/facebook berkenaan forex ini, especially MyFX313 nie. satu persoalan daripada saya, adakah tuan pernah terfikir untuk convert kan indicator ini menjadi ROBOT? mzkevin@yahoo.com

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.