Friday 27 September 2013

Analisis Bulanan by myfx313

Bismillah... hari ini 28 sep 13... adalah hari2 terakhir dlm bln september kita bertrading...hujung bulan begini bank akan close akaun mereka... maka eloklah kita plan utk sepanjang oktober punya trading.. minggu depan adalah bulan baru.. maka analisis juga baru..

aku telah sebarkan banyak copy indi trendline.. dan aku telah terima banyak email dan pm msg... nampak nya ramai yg tak reti guna..maka mulai hari ini aku tak mahu lagi share apa2 indi.. harap maaf...bukannya apa tak ada makna pun beri jika kamu loss juga..maka aku sarankan kamu semua buat trendline secara manual..
indi yg aku buat bukan nya bolih ikut2 saja kamu kena ada ilmu juga..jgn seperti beri bunga pada kera dihutan... sebab kera tak tahu menda pasal bunga.. maaf ya terkasar bahasa sikit..

ok .. utk entry tak bolih sesuka hati... klu margin kuat tak apa... yg paling baik adalah di tp100.. di breakout.. sila jauhi level 50 sebab biasa di level 50 selalu sideway...masa utk tinggalkan pair itu seketika...

kamu bolih lihat beberapa contoh setup utk swing sepanjang september 2013 yg lepas.. betapa cantiknya setup tak tahu nak cakap apa... mungkin strategi kalian kurang mantap... so perbaikinya di bulan oktober ini ok..tujuan aku post setup ini adalah utk tujuan kamu study...ini adalah setup swing .. adalah berbaloi jika terpaksa floting sikit kerana kita yakin arah adalah betul..so good luck kawanku.. i love u... sekian..










No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.