Friday 14 June 2013

EU forecast & trendline analisis by MYFX313

Bismillah... sejak cuti2 hari itu jadi malas pulak nak update blog ini.. sorry ya kawan... sebagai hadiah utk pembaca setia blog ini dari seluruh dunia aku buatkan analisis ini utk akan datang trading... ingat MM utamakan..walau analisis mantap.. MM fail.. emosi fail.. akan fail semuanya... jangan tamak.. sabar.. sabar..sabar.. tunggu masa sesuai utk entry.. oklah biarlah gambar berbicara.. klik gamabar klu tak jelas.. download pun bolih..





2 comments:

  1. Assalamualaikum en. Azmi, boleh sy tau apa broker yg en. Azmi gunakan untuk trading forex skrg dan broker mana yg mudah dan senang untuk org baru mcm sy. Terima kasih..

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikm, En Azmi, saya baru sahaja menemui blog ini, kandungan amat-amat memberikan manfaat kepada saya. Oleh itu saya minta izin untuk belajar melalui blog ini.
    Dengan keizinan tersebut ilmu yang saya tuntut mendapat berkat.

    Saya mengharap agar En Azmi sudi mengirimkan apa jua indikator yang En Azmi hasilkan untuk kegunaan saya sendiri.

    Email saya: abdkahar56@yahoo.com.my

    Terima kasih.

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.